Praktikuesit e “ndryshimit të racës në një tjetër”, ose RCTA, pretendojnë të jenë në gjendje të shfaqin ndryshime fizike në pamjen e tyre dhe madje edhe gjenetikën e tyre të bëhen vërtet një racë tjetër.

Që përpara se të arrinte shifrat dyshifrore, Alisa, 15 vjeç, tha se ka ndjerë një lidhje të veçantë me Japoninë. Nxënësja e shkollës së mesme, e cila kërkoi të ishte anonime nga frika se mos doksohej në internet, ka lindur në Ukrainë dhe jeton në Maryland, por tani ajo quhet japonez Miyuki dhe dëgjon “subliminalët” që premtojnë se do të zgjohet dhe do të jetë japoneze. . Deri më tani, ajo beson se duke dëgjuar video në YouTube me muzikë lo-fi dhe foto të tipareve të fytyrës të Azisë Lindore ndërsa ajo fle, shikimi i saj është pastruar, qepallat e saj janë bërë më të vogla dhe flokët e saj janë pak më të errët.

Praktikuesit e asaj që ata e quajnë “ndryshim race në një tjetër”, ose RCTA, pretendojnë të jenë në gjendje të shfaqin ndryshime fizike në pamjen e tyre dhe madje edhe gjenetikën e tyre për t’u bërë një racë tjetër. Ata përshtaten me videot subkoshiencë që pretendojnë se mund t’u japin atyre një “pamje të Azisë Lindore” ose “ADN koreane”.

Por ekspertët theksojnë se është thjesht e pamundur të ndryshosh racën tënde.

“Është thjesht besim,” tha Jamie Cohen, një asistent profesor i studimeve kulturore dhe mediatike në Queens College, City University of New York. “Nuk funksionon kurrë, sepse nuk po bën asgjë, por ata e kanë bindur veten se funksionon sepse ka njerëz të tjerë që e kanë bindur veten gjithashtu.”

Megjithëse ato nuk përbëjnë një trend të plotë, një numër krijuesish subkoshiencë racore janë shfaqur në YouTube vitet e fundit, me video që grumbullohen mesatarisht mbi një gjysmë milioni shikime secila. Në TikTok, dhjetëra llogari janë shfaqur javët e fundit që ndajnë qëllime dhe estetikë të ngjashme dhe dokumentojnë atë që njerëzit i përshkruajnë si udhëtimet e tyre për ndryshimin e garës.

Ekspertët e medias theksojnë gjithashtu anën e errët të mundshme të ekzocitizimit të kulturës aziatike, duke thënë se mund të jetë një formë e ngjyrës së verdhë moderne, ose akti i njerëzve joaziatikë që e bëjnë pamjen e tyre më “si aziatike”.

Poetja koreano-amerikane Margaret Rhee, një asistent profesor i studimeve të medias në The New School në Nju Jork, tha se fenomeni RCTA pasqyron klimën aktuale mediatike në të cilën media e Azisë Lindore gëzon popullaritet të gjerë ndërkombëtarisht dhe në SHBA.

“Ekziston edhe thelbi i asaj ku ne duam të jemi të kujdesshëm,” tha ajo, “sepse ka gjithmonë probleme rreth fetishizimit apo objektivizimit të cilit i janë nënshtruar gjithmonë kulturat e Azisë Lindore, që do të thotë të nderohesh për këto lloj karakteristikash ekzotike, por jo plotësisht. parë.”

Gara si konstrukt

Ekspertët pajtohen se raca nuk është gjenetike. Por ata pretendojnë se edhe pse raca është një konstrukt kulturor, është e pamundur të ndryshosh racën tënde për shkak të pabarazive sistemike të qenësishme për të lindur në një racë të caktuar.

David Freund, një historian i racës dhe politikës dhe një profesor i asociuar në Universitetin e Maryland, College Park, vërteton idenë se një “racë biologjike” nuk ekziston. Ajo që ne e njohim sot si “racë” është një kombinim i karakteristikave të trashëguara dhe traditave kulturore të përcjella nëpër breza, tha ai.

Përveç kësaj, tha Freund, koncepti modern i racës është i pandashëm nga hierarkia sistemike racore qindra vjet në krijim. E thënë thjesht, ndryshimi i racave nuk është i mundur, sepse vetë “racat biologjike” nuk janë reale.

Freund shtoi se ideja e ndryshimit të racës funksionon ndryshe në varësi të prejardhjes racore të një personi dhe se njerëzit e bardhë që kërkojnë të “kalojnë” në racat e tjera shpesh mund të anashkalojnë dëmet e racizmit.

Kevin Nadal, një profesor i psikologjisë në Universitetin e qytetit të Nju Jorkut, tha: “Ka një privilegj të jesh në gjendje të ndryshosh racën tënde ose të thuash se po ndryshon racën tënde. Ka shumë njerëz që nuk do të ishin në gjendje të ndryshonin kurrë racën e tyre. Veçanërisht, zezakët në këtë vend nuk do të ishin në gjendje të thonë papritur “Unë jam i bardhë” dhe të trajtohen me të njëjtat privilegje që kanë të bardhët”.

Disa njerëz me ngjyrë gjatë historisë kanë qenë në gjendje të “kalojnë” si të bardhë për të mbijetuar. Walter Francis White, djali i dy njerëzve të skllavëruar, për shembull, përdori aftësinë e tij për t’u përzier si “i bardhë” për të mbrojtur të drejtat civile për afrikano-amerikanët si udhëheqës i NAACP. Por shumica e njerëzve me ngjyrë nuk u ofrohen të njëjtat mundësi.

RCTA dhe transracializmi – që doli në ballë për shkak të figurave të diskutueshme si Rachel Dolezal – janë krahasuar me të qenit transgjinor. Megjithatë, psikologët dhe aktivistët kundërshtojnë krahasimet.

Tiq Milan, një aktivist dhe shkrimtar transgjinor me ngjyrë, tha se është një dëm për njerëzit transgjinorë të krahasohen të dy. Raca historikisht u shfaq si një konstrukt shoqëror për të vendosur një hierarki racore me racën e bardhë në krye, ndërsa ndryshimet në identitetin gjinor kanë ekzistuar për mijëra vjet, tha ai.

“Kur bëhet fjalë për atë se kush jemi ne si njerëz të racizuar, është mënyra se si i prezantojmë botës, por është edhe mënyra se si njerëzit ju trajtojnë ju”, tha Milan. “Nuk është vetëm të vishni flokët dhe grimin, të flisni e të ecni [në] një lloj mënyre. Kjo është fetishizuese dhe objektivizuese, dhe zvogëlon kulturat e bukura dhe të ndërlikuara të njerëzve me ngjyrë.”

“Ndryshimi i racave” duke përdorur subkoshiencë

Alisa filloi të postonte në llogarinë e saj, @rcta_ctdr4lifer, në TikTok në fillim të qershorit. Ndërsa ajo ka gjetur një komunitet njerëzish me të njëjtin mendim, ajo ka hasur gjithashtu një mori mesazhesh urrejtjeje dhe madje edhe kërcënime me vdekje. Llogaria e saj, si ajo e shumë krijuesve të tjerë të RCTA TikTok, përmban mure tekstesh të rrëmujshme për përparimin dhe qëllimet e saj dhe u drejtohet atyre që urrejnë mbi videot e grave në modë të Azisë Lindore që kërcejnë nën muzikën japoneze dhe koreane.

“Që kur isha rreth 9 vjeç, gjithmonë e kam dashur kulturën japoneze dhe gjithmonë kam dashur të shkoj atje, edhe para se të zbuloja RCTA,” tha Alisa.

Në videon e parë që ka postuar në TikTok, ajo prezantohet përmes një kombinimi të tekstit japonez dhe anglisht, duke shkruar se është japoneze, i do macet dhe po kërkon miq. Teksti i bardhë i shkruar nga Alisa mbivendos një video të postuar fillimisht nga përdoruesi i TikTok @simcard_x, në të cilën ajo kërcen me këngën pop “LOVE & JOY” nga këngëtarja japoneze Yuki Kimura.

Subliminals, të cilat janë skedarë audio ose video që synojnë të evokojnë rezultate të caktuara, të tilla si rritja e gjatësisë ose arritja e notave të mira, shpërtheu në popullaritet gjatë pandemisë, tha Cohen. Ata u shfaqën si pjesë e një tendence më të madhe në të cilën njerëzit shpresojnë të manifestojnë ndryshime dhe të përkulin realitetin për të arritur qëllime të caktuara, të ngjashme me meditimin, tha ai.

Subliminalet shpesh shfaqin pamje qetësuese dhe muzikë të ambientit, dhe supozohet se përfshijnë mesazhe dhe pohime nënndërgjegjeshëm që rilidhojnë rrugët nervore ose ADN-në e një personi ose të dyja. Krijuesit e subkoshiencës postojnë në YouTube me tituj hiperbolikë që bien në sy dhe u premtojnë shikuesve kënaqësi të menjëhershme: nota të mira, lëkurë të pastër ose – si më poshtë – humbje peshe.

Alia, 14, e cila kërkoi të ishte anonim nga frika se mos doksohej në internet, ka lindur egjiptian, por dëshiron të jetë japoneze dhe koreane. Ajo tha se pasi lejoi videot në YouTube që shfaqnin imazhe të syve monolidë dhe muzikë ambienti të riprodhoheshin gjatë kohës që ajo flinte, ajo mendoi se sytë e saj kishin pasur monolide dhe humbi afërsisht 2 kilogramë gjatë natës.

“Fillon me një gjë shpirtërore, mendore, dhe më pas është zgjedhja jote të ndryshosh nëse dëshiron të ndryshosh veten fizikisht”, tha Alia.

Disa njerëz thanë se fillimisht ishin tërhequr nga RCTA për shkak të një lidhjeje të veçantë me një racë ose një etni të ndryshme nga e tyre. Alia, e cila quhet në internet me emrin japonez Sayaka Hashimoto, tha se ajo është ndjerë gjithmonë e lidhur me kulturën japoneze dhe se ishte e gëzuar që zbuloi RCTA vitin e kaluar. Llogaria e saj në TikTok, @5starbunny, është plot me reflektime mbi përparimin e saj drejt të bërit japoneze dhe ëndrrave për të qenë në Japoni.

Një video përmban atë që ajo e quan një përditësim progresi nga Alia, i cili pretendon se nëna e saj i bleu asaj një “maskë zbardhuese të lëkurës” pa e kërkuar atë. Komenti i tekstit mbulon një video të postuar fillimisht nga përdoruesi i TikTok @esoeso_q, i cili ka mbledhur mbi 233,000 shikime.

Disa psikologë thonë se prirja e njerëzve për të ndryshuar racën e tyre mund të rrjedhë nga shumë motivime, duke përfshirë dëshirën për të qenë më “ekzotikë” ose turp që lidhet me racën e tyre, por motivimet specifike mund të ndryshojnë nga personi në person.

Alia tha se duke u rritur, ajo ishte tallur për të qenë egjiptiane: “Kam pasur shumë njerëz që më kanë quajtur ‘i zjarrtë’ ose që zemërohem shpejt vetëm ‘sepse jam Lindore e Mesme’. Mund të ketë qenë gjithashtu një arsye pse kam kaluar në tranzicion.”

Për amerikanët e bardhë, trauma racore mund të marrë formën e të qenit të turpëruar për përfshirjen në racizëm, pasi nuk i ndalon të tjerët të përfshihen në racizëm ose nuk kanë jetuar në përputhje me një ideal joracist, tha Naomi Torres-Mackie, një psikologe në spitalin Lenox Hill. Nju Jork. Ai faj racor është ajo që ajo e quan “turp i bardhë” dhe mund t’i shtyjë njerëzit e bardhë të duan të shpëtojnë nga faji përmes RCTA ose transracializmit.

“Nëse ju keni një pozicion shumë të privilegjuar në shoqëri dhe kjo ndërgjegjësohet, mund t’ju japë ndjenja faji ose turpi,” tha Torres-Mackie. “Shumë njerëz përpiqen të gjejnë strehim nga ai turp.”

Një rast përvetësimi kulturor, jo vlerësimi

Megjithëse një person teorikisht mund të motivohet të përpiqet të ndryshojë në çdo racë ose etni, shumica dërrmuese e komunitetit RCTA dëshiron të jetë aziatik lindor, dhe në mënyrë të ngjashme, shumica e subkoshiencës që lidhen me racën synojnë të transformojnë dëgjuesit në aziatikë lindorë.

Llogaria YouTube MISU, e cila ka marrë mbi 30,000 abonentë dhe gati 6 milionë shikime, ishte një nga krijuesit më të mëdhenj të subkoshiencës që i shërbente turmës shpresëdhënëse të Azisë Lindore. Që kur filloi të bënte subkoshiencë në vitin 2018, MISU, e cila pretendon se është aziatike, është anuar shumë në estetikën e qartë të animes japoneze. Katër nga 10 videot e saj më të mira synojnë t’u japin shikuesve veçori të Azisë Lindore ose t’i ndihmojnë ata të duken më shumë si ndikues dhe yje të Azisë Lindore, si Jennie nga grupi K-pop BlackPink.

Fiksimi intensiv dhe dashuria me tiparet dhe paraqitjet e Azisë Lindore ka bërë që disa anëtarë të komunitetit të Azisë Lindore të kritikojnë RCTA si fetishiste dhe të dëmshme. Disa studiues thonë se është një rast tjetër përvetësimi kulturor, në vend të vlerësimit. “Ndoshta kjo nuk është mënyra për t’u angazhuar me respekt me kulturën,” tha Rhee.

Cohen tha: “Problemi, për mua, nuk është kurioziteti; është obsesioni. Disa prej tyre shkojnë shumë thellë; humbasin në salcë. Ata janë me të vërtetë në atë pikë sa është e pashëndetshme dhe fillojnë të kenë një identitet që nuk është i tyre.

Joy, një krijues koreano-amerikan në TikTok, tha se njerëzit që marrin pjesë në RCTA shpesh anashkalojnë aspektet e pakëndshme të të qenit aziatik në vende si SHBA.

“Ata po ushtrojnë privilegjin e tyre kur thonë se duan të ndryshojnë racat,” tha ajo. “Kur isha më i ri, doja të isha i bardhë, sepse më kishte lodhur të përballesha me gjithë racizmin, por ata nuk po e ndryshojnë racën e tyre për shkak të racizmit. Ata po ndryshojnë racën e tyre sepse mendojnë se është mirë.”

Subkoshiencat që synojnë ta bëjnë dikë më aziatik lindor, gjithashtu mund të përdorin pa dashje stereotipe të vjetruara dhe të gabuara. Një subkoshiencë, e cila është parë mbi 200,000 herë, thotë se shikimi i tij do t’i japë një shikuesi një “kafkë mongoloid” – një kategori antropologjike e vjetëruar dhe e dëmshme, sipas një deklarate të vitit 2019 nga Shoqata Amerikane e Antropologëve Biologjikë. Një tjetër subkoshiencë, e parë mbi 100,000 herë, pretendon se është në gjendje t’i japë një shikuesi një “fytyrë të sheshtë”.

Megjithatë, shqetësimet për implikimet problematike të ndryshimit të racës së tyre duket se kanë rënë kryesisht në veshët kokëfortë. Duke iu drejtuar kritikave për racizmin, Alisa tha se ata që praktikojnë RCTA nuk po dëmtojnë askënd: “Ne jetojmë vetëm një herë, kështu që mendoj se duhet të bëjmë gjithçka që duam të bëjmë në jetë, edhe nëse të tjerët mendojnë se nuk është në rregull ose nuk mund ta arrish. atë.”

Nadal dha disa fjalë këshillash për njerëzit që po luftojnë me identitetin e tyre racor.

“Unë do të thosha të njëjtën gjë që do t’i thoja dikujt që po lufton me ndonjë pjesë të identitetit të tyre,” tha Nadal. “Flisni se çfarë është ajo që ju bën të dëshironi të ndryshoni atë pjesë tuajën.”/nbcnews.com

https://youtu.be/0i-rcMjCctg